ZAO MAKEUP | MINERAL SILK FOUNDATION review - Green For Beauty

ZAO MAKEUP | MINERAL SILK FOUNDATION review

Follow my blog with Bloglovin








Нека да започнем с опаковката. Продукта е обвит в разкошен бамбук (и отделно в сложен в супер сладка памучна торбичка) Влюбена съм първо във външният вид на този продукт.

Така ,че приказката "по дрехите посрещат" не важи само при отношенията ни с хората.

Подтона на кожата ми е златисто жълт,това ,което много ми хареса е ,че ZAO имат фон дьо тен с гама за различни подтонове.  Оранжев, неутрален, ясни и по-тъмни тонове, така че има за всеки ,както се казва.Покритието,  е от средно до плътно,точно това най-вече харесвам на минералните фон дьо тени ,можем сами да изберем плътността им. Също така ,не усещам кожата си "тежка" ,сякаш съм сложила просто крем .Обожавам прахообразните консистенции и отдавна съм заменила класическите и течни продукти с минерални.

Този фон дьо тен има матов финиш и е подходящ за всеки тип кожа.След прилагане, кожата ви все още се чувства мека (Мразя, мазната  текстура, които някои фондьотени оставят) . Въпреки ,че е матов,тази текстура  помага тена да се изглади а кожата да добие онзи хубав свеж лъскав вид- това наистина е фантастично. Нанасям фон дьо тена с Eco Tools прибираща Кабуки четка (което много ми харесва), но също така след това използвам ,стиплинг/бъфин четка (също така полиращи) за да съм сигурна ,че продукта е толкова ,колкото искам а кожата е гладка. За това силно препоръчвам освен кабуки четка (която е основната четка за нанасяне на минерален грим) и четка тип стиплинг или бъфинг ,които изглаждат и блиндират продукта навсякъде.



















Също така харесвам етоса на ZAO . Те полагат всички усилия, за да гарантират, че техните продукти са, изцяло естествени и натурално до колкото е възможно, което винаги е успокояващо! Тази фон дьо тен Mineral Silk съдържа някои невероятни съставки, като например микронизиран сребърен прах (фантазия!), Който е микро-частици от чисто сребро, които имат прекрасни антисептични и антибактериални свойства, които правят този перфектен продукт подходящ за проблемни ,акнеични видове кожа. Това също помага за запазване на продукта, намаляване на необходимостта от всякакви изкуствени консерванти или неприятни съставки ,като талк наример. Този продукт се води че е 100% естествен (и 32% органик) (минерала никога не може да се сертифицира като органик) затова ,ако видите някъде някой да казва ,че има органик минерален фон дьо тен добре е убедете в състава му . Еко сертифицирани и напълно веган, и не се тества върху животни.


Определено бих препоръчал този продукт на всекиго! Той е подходящ за всички типове кожа, определено си струва . Аз наистина съм влюбена! Вече нямам търпение да опитам и останалите им неща !

А вие фен ли сте на този тип продукти ? Бих се радвал да чуя какво ще кажете!


Няма коментари