Bougie handmade candles review | Защо да избираме качествени свещи ? - Green For Beauty

Bougie handmade candles review | Защо да избираме качествени свещи ?


Един по-необичаен пост за блога. Обикновено пиша за козметика ,храна... сега и свещи.
Все пак трябва да знаем също някои важни неща за свещите от към здраве.
Вкъщи винаги е имало много свещи (падам си и пироманка) Майка ми пък не може да вечеря ,ако няма запалена свещ на масата. Когато започнах да уча и да се занимавам с органик козметика разбрах, че свещите не са много по-различни и ,че всъщност техният състав също е до толкова важен.

Свещите са най-малкото нещо за което ще се сетим да четем етикета или да се заинтересуваме от съставките.Една от най-опасните съставки е всъщност основата им,парафина от който се произвеждат,който пък е нефтен продукт.Обикновено се използва ниско качество материал ,той отделя канцерогенни токсини като бензен и толул и фини прахови частици ,които могат да навредят на дихателните пътища и белите дробове,доста противопоказни за хора с проблеми в тази област или астма.Освен това,към свещите се добавят още химикали ,които да подобрят визията и да удължи тяхното горене,добавят се синтетични аромати и оцветители. След всичко това ,крайният е резултата е токсичен продукт.
За това суровините ,които се използват за тяхната направа е много важна.



Срещнах Bougie Candles на ''Арена на Красотата'' 
Едно от страхотните ми попадения на това събитие. Ако трябва да съм честна ,майка ми беше тази която веднага ги забеляза (разбира се) и се втурна моментално особено ,когато видя ,че има и оранжеви свещи,беше твърде късно... Но ни посрещнаха две прекрасни и много усмихнати момичета Дорина и Павлина ,създателките на тези красиви творения.
Първото ,което забелязах беше техният дизайн,за пръв път мога да нарека свещ ...нежна. Дори само да ги гледам без да ги паля,ми носят успокоени и удоволствие.Разбира се ,за мен преди всичко беше важно от какво са изработени свещите и дали са токсични.Използват парафин ,но максимално чист и всички съставки са от най-високо качество ,споменаха също така ,че обмислят да правят свещи от пчелен восък ,което би било повече от страхотно .
Това с който най-много ме спечелиха е ,че свещите са изработени ръчно .Вярвам ,че всяко нещо създадено от ръцете на някого,неизменно е изработено и от сърцето.А те са толкова красиви .

Забавното беше ,че накрая не избрахме оранжева свещ ,а бяла ! Жасмин ! Бяла нежност ! Мисля ,че никога до сега не бях взимала бяла свещ ,а така да ми хареса ,от свещта отдавна няма и следа ,но бях впечатлена от дългото й горене, ,точно както ми обещаха и момичетата .
Пожелавам им много успехи

Техните прекрасни творения можете да откриете в тяхната страница Bougie Handmade Candles 
Etsy shop




1 коментар