The soap factory | Ревю - Green For Beauty

The soap factory | Ревю





Днешното ревю е посветено на една интересна българска марка на която попаднах наскоро .
"САПУНЕНАТА РАБОТИЛНИЦА "
Срещнах марката на събитие в НДК ,където беше изложен щанд с голяма част от гамата продукти.Разбира се няколко са нещата,които веднага ме привлякоха ,това че са натурални ,българска продукция,ръчно правени ии крафт опаковките .

Обикновено не съм фен на сапуните и
геловете за лице ,но бях почнала да търся
гел за да мога да почиствам с четка ,а най-добре се получава с точно такава консистенция.





Така,че първият продукт ,който ме грабна беше face wash гел с чаено дърво.
Лек рицинов сапун с меко антисептично действие.
Описание на продукта:

Със значителен успокояващ ефект при акне, екземи и раздразнения. Добавени чисти етерични масла от чаено дърво, портокал и мента.

INCI: Aqua, Olea Europea (Зехтин) Fruit oil, Potassium Hydroxide (калиева основа: осапунващ агент – не присъства в карайния продукт), Prunus Dulcis (Бадем) Oil*, Helianthus Annuus seed (Слънчоглед) oil, Ricinus Camnunis Seed (Рицин) oil, Cocos Nucifera (Кокос) oil*, Melaleuca Alternifolia (чаено дърво) Leaf Oil, Citrus Aurantium Dulcis (портокал) oil, Mentha Spicata (Мента) Leaf Oil.

цена:6,50 лв




По състава нямам никакви забележки и коментари ,доста добра комбинация и съвместимост между съставки ,продукта отговоря много добре на качество/количество/цена 

Това ,което много ми хареса е ,че мирише неприятно. Да ! Няма добавени парфюми ,което е страхотно ,мирише си на масла ,на чисто,натурално. Много ми харесва ! 
Консистенцията е идеално плътна ,нито прекалено течно ,нито прекалено гъсто .

Продукта е подходящ за по-скоро нормална до мазна кожа ,намирам го понякога доста опъващ,заради калиевата основа .Кожата ми е мазна ,но през зимата стига до суха/смесена. Ако го използвам ,то е само вечер и лично мисля ,че не е подходящ за всекидневна употреба + това ,че не е хубаво да третираме кожата всекидневно .Използвам го 2-3 пъти в седмицата с електронна четка,като контактен гел ,разпенва се добре и го намирам за страшно подходящ при този тип измиване.




Нещо ново за мен беше шампоановото блокче,към което бях доста скептична.
Описание на продукта:
В това ароматно блокче шампоан доминират рициновото масло и копривата. Имат

благотворно  въздействие върху косата и скалпа. 
Този шампоан подхранва, хидратира, успокоява и заздравява скалпа. Спомага спирането на косопада.
Възвръща блясъка и обема на безжизнената коса и възстановява равновесието.
При продължителна употреба спомага за намаляване на омазняването.
Шампоанът е със свеж аромат на розмарин и мента. Прави гъста и кремообразна пяна, отмива се лесно и не утежнява.
Подходящ за нормална и мазна коса.

INCI: Aqua, Elaeis Guineensis (Палма) Oil, Ricinus Camnunis Seed (Рицин) oil, Olea Europea (Зехтин) Fruit oil, Cocos Nucifera(Кокос) oil, Sodium Hydroxide (натриева основа: осапунващ агент – не присъства в крайния продукт), Prunus Dulcis (Бадем) Oil, Sucrose (Захар), Mentha Spicata (Мента) Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis (Розмарин) Leaf Oil, Urtica Dioica (Коприва).

цена:6,50 лв.




В случая , при мен имаше моментални резултати поради това,че аз отдавна мия косата си само с чисти продукти,масла,хума и билки ,организма ми отдавна се е преборил със силната химия .В действителност прави страхотно мека пяна и се отмива изключителни лесно .Първият път ,когато го използвах ,усетих косата си много измита ,косъма ми "скърцаше" ,което по принцип не е добре да се получава ,но това е при конвеционалната козметика ,в този случай това се дължи на натриевата основа . Първият път бях малко със смесени чувства ,но след третото ползване ,мога да кажа ,че съм изключително впечатлена от продукта .
През зимата косата ми ,както и при много хора ,става много по-мазна и много по-бързо  ,това се дължи предимно на студа ,шапките и ред други процеси.Обикновено просто се примирявам ,че така стоят нещата ,но след 4-5 измиване ,забелязах че,косата ми успява да издържи до 3-4 дена ,което до сега не се е случвало. Наистина страхотно !

Въпреки това смятам ,че е добре да се направи нещо ,като терапия и в продължение на 2 седмици да се измива косата само с това сапунено блокче и след това да се използва ,като поддържащо ,тоест косата има нужда и от други масла и нужда от промяна ,но в комбинация с друг тип натурален шампоан ,смятам ,че ще е страхотно . Да не забравяме и маската ,тъй като има известно изсушаващо действие на косъма .


И последното беше това супер сладурско балсамче за устни с коледен мотив.
Има хиляди видове балсамчета за устни ,това е най-простият продукт за правене ,
но този определено има страхотна тексутра и лавандулата ме спечели тотално.





В момента имат специална коледна промоция от коята можете да се възползвате
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА за поръчки над 30лв* + ПОДАРЪК шампоаново блокче за първите 50!
* Предложението е валидно само до 25.12.2016 за територията на България. Първите 50 поръчали ще получат и специален коледен подарък от Сапунена работилница.

Вижте всички ароматни предложения на www.soapfactory.bg

FACEBOOK страница на SOAP FACTORY

Няма коментари