Арена на красотата 2016 - Green For Beauty

Арена на красотата 2016






Ходенето ми до Арена на Красотата не беше изцяло планирано. За втора година присъствам на това събитие, тази година имах намерения да отида, но едва вчера разбрах, че самото събитие е днес и отидох в последният момент. Повечето щандове вече ги нямаше, но в крайна сметка това остана без значение, защото успях да се запозная точно с хората с които исках, събрах полезна информация и в крайна сметка  си тръгнах щастлива и сега ще разкажа защо.





Определено и тази година се бяха постарали много.Имаше доста фирми, които участваха. Предимно фирми обслужващи салони за красота, фирми предлагащи техника и оборудване, фризьорски консумативи и най-вече всичко за нокти. Като цяло това не са неща, които лично ме вълнуват - определено щяха да ме заинтригуват ,ако имаше нещо натурално или природосъборазно, но поне аз не видях, а със сигурност щях ако имаше. Бях изпуснала грим състезанието, но присъствах на награждаването и бях приятно изненадана. Имаше наистина страхотни изпълнения, единият грим беше сценичен по филмите на Тим Бъртън, а другият булчински грим.






















снимка: Арена на Красотата


Най-вече ми беше интересна залата с козметика. Разгледах и видях, че нямаше нито една фирма която да предлага натурален грим. Това, което не ми хареса, е че имаше разни фирми които спекулираха - красиви опаковки, презентирани като натурални и момента в който видя състава...да има натурални съставки в иначе химични състав. Единствената фирма, която предлагаше грим представен за натурален, беше италианската марка Show Makeup от Фабио де Стефано. Цитирам : "продуктите Show Make Up са характерни с това, че суровините в тях са изцяло натурални, имат много голямо количество пигмент и най-вече съчетават в себе си едновременно качествата на декоративната козметика и козметиката в грижата за лице." Разбира се ,това нямаше как да не остане проверено, след като интереса ми бързо бе привлечен, как и защо не знам фирмата. Предположих, че фирмата е нова - след като направих проучвания ,състава на продуктите никъде не е обявен, което винаги ми говори, че когато една фирма няма какво да крие и е горда със съства на продуктите си, то винаги гордо и смело ще го обявява. Добре разгледах всичките неща и като формулатор на козметика, мога да кажа, че силно се съмнявам продуктите да са натурални. Както казах модерно е да се спомене, че в състава се съдържат натурални съставки, но това не прави продукта натурален. Все пак изпратих специално запитване до Италия и помолих да ми бъде изпратен състава на продуктите. В крайна сметка ще съм безкрайно щастлива, ако се окаже, че не съм права, а на пазара има още една натурална фирма, но за това coming soon.
п.с Поправка Alverde присъстваше на събитието ,а техният грим е натурален !


Една фирма в която се влюбих два пъти и съм сигурна, че ще се влюбвам всеки път в който пробвам някой от продуктите им. Самата атмосфера около щанда им беше толкова спокойна и привличаща, а наоколо се разнасяше прекрасен аромат на розово масло и есенции. Фирмата се казва "natural cosmetic".На пазара ни са от няколко години, но първоначално имаха предимно body range с продукти за баня и тяло. От скоро вече са разширили своята продукция и имат натурални и органик серуми за лице, кремове и еликсири. Също така и обновена гама продукти за тяло, която е 99% натурална, опакована в страхотни зелени бутилки. А накрая бяха така мили да ми подарят и няколко сампли от серията им с роза, която толкова много ми хареса.







Иии нещо ,което не е козметика ,но толкова ме впечатли , 3DEA интериорен дизайн и тяхната стена от свеж полярен мъх ,отделно всичко беше изработено от различни български фирми  и интериорни дизайнери.Какво по-хубаво от това да вкараш буквално природата в офиса,дома или студиото си ?За тези ,които ще си зададат въпросите ,които аз зададох,дали не събира животинки,прах,плесен и как така е истинско растение ?!
Ами направо оставям линк на любопитните с повече информация тук
Имаше и още прекрасни фирми като ръчно направените свещи от Bougie ,създадени от две много усмихнати и прекрасни момичета ! Но за тях и останалите ,очаквайте следваща публикация :)

Няма коментари