Козметика с кристали |Mother Nature Bio Producst| review - Green For Beauty

Козметика с кристали |Mother Nature Bio Producst| review


Когато ги видях за пръв път ,разбрах че желанията наистина се сбъдват.
Някои от вас знаят ,че моя любов и страст са минералите и кристалите.Винаги съм си мечтала за козметика с кристали и то аметисти,един от любимите ми камъни. Това е първият продукт на фирмата ,който е био и със сертифицирани органик съставки. Прекрасно !


Когато усетих аромата им за пръв път ... оо първата мисъл беше на разтапящ се шоколад.
Вкусни аромати.Много ми хареса посланието с което те идват.

" Майката Природа е Тази, която ни дарява с всичките си богатства и ресурси и от нас се изисква да живеем с високото съзнание да ги използваме разумно и да се грижим за нейното опазване. Вдъхновена от красотата, богатствата и даровете на Майката Природа – прекрасните кристали, ценни масла и аромати, с които работя, съвсем естествено се роди името на компанията Mother Nature Ltd/ Това име за мен носи голяма отговорност пред Твореца, затова всички продукти с тази марка ще са синоним на ЧИСТОТА, КАЧЕСТВО и ЛЮБОВ към Бог, природата и всички хора! "







Универсално органично масло за лице и тяло с вкусен какаово меден аромат.
Моят фаворит между двата аромата беше Sweet Dream.
Текстурата е ,като на балсам ,което аз лично обожавам при продуктите за тяло ,точно като шоколад в началото е по-твърда консистенция и след няколко секунди затоплена в ръцете ми става по-течна и се разтапя...точно като шоколад.
Удоволствие за сетивата.Аз си го превръщам в цял арома ритуал,като едновременно масажирам. Кокоса и какаото помагат изключително много при суха кожа, стрии и напукани пети и сухи лакти,което го прави идеален трийтмънт за студените дни.Придава нежен аромат и блясък.Продуктите са с напълно био състав без консерванти ,парабени ,оцветители и т.н
Във всяка опаковка масло за тяло ще откриете своя подарък – кристал Аметист Шеврон, който е зареден с положителни вибрации  – носи здраве и красота на притежателя си. Самото кристалче можем да използваме като масажор на лицето. Аметистът е един от камъните с универсални терапевтични свойства. Неговата енергия е много мощна и силно пречистваща. Помага при главоболие, мигрена, усилено ум­ствено натоварване, ментален стрес, склеро­за, безсъние, проблеми с очите и синусите, проблеми със слуха, физическа и емоционална болка. Редуцира контузии, рани и отоци, регулира чревната флора и премахва паразити. Отлично пречиства кръвта и засилва имунната система

Следващото в колекцията са балсамчетата за устни,които са със същите сладки аромати, като боди бътърите . През есента устните ми са напукват постоянно и то до ранички,заради студа и вятъра. През този сезон винаги нося по някое балсамче в чантата си. Тук и двата аромата ми харесват страшно много ии едвам се сдържам да не ги изям . Това ,което много ми хареса обаче е ,че не са лепкави ,сякаш попиват в кожата и просто я оставят гладка и мека,което ги прави перфектна основа за червило или друг гланц. За това са си по-скоро лечебни балсамчета/трийтмънт за устни.



Продукти изработени с толкова любов ,наслада за душата и тялото.



Страничката с продуктите и повече информация можете да откриете тук >MotherNature Bio Products



Няма коментари