Тиквено смуути ЛБВ by Coconbee - Green For Beauty

Тиквено смуути ЛБВ by Coconbee


Тиквено смуути ЛБВ by Coconbee – Диетите, чувството за вина и вечното търсене на удовлетвореност

Понеделник сутрин – все още си в леглото. Не успяваш да отвориш очите си напълно, но хващаш телефона и отваряш Facebook. Пиянски снимки на приятели от снощи - пропускаш; петъчна постановка в театъра – пропускаш; някаква реклама на карта за фитнес – пропускаш... И хоп! На фийда ти се появява заинтригуваща статия за нова ултрамодерна диета, която Блейк Лайвли спазва. „Ето, това е моят шанс да направя коремче като нейното.“ – потъркваш самодоволно ръчички. Отваряш статията и започваш съсредоточено да четеш. Статията е кратка, но много обещаваща. Диетата е пълно мъчение, но пък 100% ще постигнеш скорострелни резултати и ще успееш да се пъхнеш в онези старите дънки от 10ти клас.
Понеделник - страхотен ден за започване на нова диета. Нов начин на живот, ново Ти. Мечтаното тяло за лятото може да бъде постигнато с няколко седмици глад. „Е, какво пък, нали е за кратко?! Ще издържа.“
Сряда сутрин – „Този шоколад снощи развали всичко, аз съм пълно разочарование. То така или иначе наруших, защо за закуска да не хапна бухтички с нутела....“
*Край на поредната диета*
Откриваш ли себе си в тази история? И ти ли си постоянно на диета и не виждаш резултати? Искаш да се чувстваш добре в тялото си, но в същото време да не гладуваш постоянно? Значи трябва да потърсиш отговора някъде другаде.
Ще си позволя да ти дам един съвет. Аз самата съм пробвала върху себе си десетки диети, които са ми били „препоръчвани“ от мои приятелки. С изключително кратък и само мигновен йо-йо ефект, аз осъзнах, че проблемът е друг. Той беше, че аз не приемах себе си. Исках тяло като на моите приятелки, които дори не се стараеха особено, за да поддържат форма. Исках да нямам упоритите тлъстинки по корема. Исках да харесвам това, което виждам в огледалото. И затова реших, че е време не за поредната диета, а за цялостна промяна в начина на живот. Първата стъпка беше да спра всички бързи храни, газирани напитки, тестено и сладко. Започнах да чета и да се интересувам от различни типове фитнес хранене, ниско-въглехидратно, високо-мазнинно, и т.н. Както и да ги изпробвам върху себе си. Когато открих храненето, подходящо за мен и моето тяло, осъзнах, че съм пълна с енергия, с дълга коса (каквато никога не съм имала), харесваща се по бански, щастлива и удовлетворена, и най-важното –  никога повече гладна. Спрях да обвинявам себе си и тялото си и започнах да действам.




Неделно веган тиквено смуути със соево мляко
След като ви споделих мнението ми за диетите, е време за една супер лесна и вкусна рецепта за лека неделна закуска. Това е едно мое любимо есенно смуути за гладни и болни, или просто любители на есенния вкус. С едни от най-вкусните сезонни съставки – тиква, канела, джинджифил и куркума, това смуути ще ви държи сити чак до обяд!











Време на приготвяне: 10 мин.
Порция: 1 (ок.200мл течност)
Бюджет: 5лв.
Степен на трудност: супер лесна рецепта



Продукти

150 мл соево мляко
150 гр. Пюре от предваритело сварена тиква
По 1 с.л. джинджифил, канела, куркума
1 с.л. мед (или подсладител по избор)



Приготвяне

1. С помощта на блендер/ кухненски робот пасирайте всички продукти до получаването на желаната от вас смес. 
2. Поръсете с допълнитено канела.  (още малко никога не е излишно J)








Няма коментари