Mирена (Мери) - Green For Beauty

Mирена (Мери)


Здравейте  !
Добре дошли в блога за зелена красота, зелените неща,и разни други цветове !



Аз съм Мирена (Мери) родена на 12 юни (близнаци) в гр.Варна. По настоящем в София. Изучавам хербалистика (билки) и формулиране на органична козметика във Formula Botanica.
 Завърших 5 годишен курс по актьорско след което специализирах актьорско майсторство за кино и театър в Лондон. Заминах да уча , докато живеех там работих за няколко големи козметични компании. Работих като ивент гримьор на Guerlain London, и организирахме съвместни грим ивенти с Chanel,Dior, Clinique, Origins,Aqua di Parma  и т.н … но по стечение на разни събития и решения ,аз се върнах в България за да правя ,това което искам и за да се търся отново.
Всъщност писах статия и по този въпрос и обикновено, когато въпроса "Ама ти добре ли си защо се върна в България ?!" ми бъде зададен, изпращам линк към статията.


За грима...
Занимавам се с грим от години. Всъщност страстта ми с гримовете започна покрай четките за грим, мога да кажа ,че четките за грим са ми по-голямата страст. Имах удоволствието да работя с големи имена в грима като Dior,Lancome,Guerlain ,Laura Mercier и други изброени по-горе. Благодарна съм им защото именно с тях аз изградих стил в грима, научиха ме на класа,естетика и вкус. Учих се от световни гримьори и тенденции.Това ,което ми харесваше главно е ,че това са брандове заложили на Beauty makeup ,стилът в който аз се придържам. Да подчертаем красиво и нежно чертите и да поставим правилно и умерено акцентите. Гримът е  истинско изкуство, създаване на емоция, доставяне на самочувствие, да изкараме най-хубаво от нас. Самият акт е един творчески процес.



За козметиката...
Като мое мото е да кажа ,че най-красивият грим е красивата усмивка и здравата ,добре изглеждаща кожа. Най-добрата база за грим е безупречната кожа. За това в моя втора страст се превърна чистата козметиката и нейното създаване. По-късно в блога споделих и цялата история относно моята кожа.

През годините експериментирах с много фирми и продукти. Накрая разбрах че ключът е в природата. Тя може да ни даде всичко от което имаме нужда. В днешни дни козметичната индустрия е огромна, може да намериш много продукти, а много от тях претендират да са органик,натурални и т.н . Една от главните ми идеи, чрез този блог е да насоча хората и да им помогна в избора, как сами да успяват да подбират, да разбират. Чисто и просто, като един краен потребител без да е нужно да учим цялата менделеева таблица и терминология. След като се отказах от детската ми мечта "театърът" ,се посветих изцяло на козметиката, в четенето на книги по темата, откриване на автори, експерименти. Покрай всичко това идеята да създам нещо собствено се увеличаваше, просто в продуктите, които намирах ми липсваше винаги нещо или ми се искаше да добавя нещо, някак си да го персонализирам. Така се роди идеята да правя персонализирана козметика. 
В момента уча в акредитиран онлайн колеж "Formula Botanica-London" със специалност Формулатор на органик козметика. 


Моя любов са театъра,фотографията,минерали и кристали,нютришън,йога,холистика.
Храня се интуитивно, на растителна основа.Правя йога и медитация .Любимо място са ми планината и морето <3
  
Една от причините да започна този блог и YouTube канала ми е в това,че мога да съчетая в тях всичко ,което обичам.Мога да ги представя по начина по който искам.Да разменя опит с други хора.Искам да споделя всичко ,което ме е вдъхновило и ми е помагало през годините.Всеки ден срещам хора с различи проблеми,когато знам ,че мога да помогна,особено когато имат проблем,който и аз съм имала,това е което ме прави щастлива.Например моето акне,кожните проблеми и загубата на коса.Надявам се да съм полезна !
Любов и светлина,

Мери
facebook:Facebook

Няма коментари